Punctuation is powerful

October 23, 2007

An oldie but a goodie…… 

An English professor wrote the words : “A woman without her man is nothing” on the chalkboard and asked his students to punctuate it correctly.

All of the males in the class wrote : “A woman, without her man, is nothing.”

All the females in the class wrote : “A woman: without her, man is nothing.”

So to conclude, punctuation is powerful ….

jk_manwoman.jpg

Advertisements

16 Responses to “Punctuation is powerful”

  1. angel Says:

    Haha! I like!

    Thx for the link. I’ll link you too 🙂
    ~xoxo~

    Glad you like it. 😛

    Thanx for the link too.
    *hugs & muaks*

  2. LB Says:

    Good one, that!

    Hehe.. LB, I’m glad to know you like it too. 😛

  3. iamikel Says:

    hahahahaha…. cheers for woman…… yeah!

    Hear! Hear! Iamikel!

  4. dylan Says:

    Punctuation is powerful indeed. It just goes to show that things can be different from a different perspective, that is life.
    🙂

    I agree, Dylan.. Such is life. 🙂

  5. Kyels Says:

    It sure is powerful.

    By the way, I noticed that the bastard/bitch has not been bugging you. Good, isn’t it?

    (:

    Yep, he/she seems to have disappeared.

    Thanks, my friend. 🙂

  6. Tine Says:

    Amen to the last bit!!! 😀

    Amen!!! 😀

    Hope you’re feeling better now, my friend. *hugs*

  7. PrEtTY iN tHE CiTY Says:

    perfect! ;p
    high five, jem!

    *gives Mel a high 5* 😛

  8. moz monster Says:

    I like this one … 🙂

    Thanks, Moz.
    Btw, which part of the world are you in now??? 😛

  9. may Says:

    very the “powderful”! *grin*

    Gun powder??? May, you think it’ll explode??? 😛

  10. elviza Says:

    that is why I am still a learner in punctuation. Absolutely believe in its power.

    You’re not alone, Elviza.. we’re all still learning. 🙂

  11. zewt Says:

    hmmmm….

    The label is humour, Zewt. 😉

  12. alison Says:

    amazing!

    I think so too.. Alison. 🙂

  13. kat Says:

    Eats, shoots and leaves… 😉

    *smiles & gives Kat a high 5*


  14. I wish they’d stop putting my bottom in adverts! 🙂

    LOL.. Dabs, there isn’t any harm in wishful thinking, is there? 😛

  15. mying Says:

    awesome quote…. i support!

    Welcome, Mying. 🙂

    Thanks.

  16. endroo G Says:

    is that the skinny Kate Moss? eerrr arrgh. Why put a skinny girl. So ugly.

    The overall pic reflects the post.. Endroo.
    You’re not supposed to look just at skinny Kate Moss.
    My apologies if it offended you.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: